loading...
وبلاگ هوشبری 91 اهواز
parisa بازدید : 47 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (5)

 

وصیت نامه عجیب حسین پناهی

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست

 

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم

 

.

بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید

 

.

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم

 

!

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند

 

.

عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است

 

.

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم

 

.

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد

 

!

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند

 

.

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست

 

.

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید

 

!

کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند

 

.

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید

 

.

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد

 

.

در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند

 

.

از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم

 

!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط maede در تاریخ 1391/10/04 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

va!!! ghabil ke un bade bud!!!

این نظر توسط khatereh در تاریخ 1391/10/03 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

پریساجون خیلی قشنگ بود

این نظر توسط رز در تاریخ 1391/10/03 و 23:08 دقیقه ارسال شده است

چه خوبه وقتی از دنیامیریم از ته دل واسمون اشک بریزنشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ... در تاریخ 1391/10/03 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

واقعاخیلی زیبا و دردناک بود...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست عزیز چه امتیازی به این وبلاگ میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 456
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 296
  • بازدید کلی : 13,646
  • کدهای اختصاصی
    /Java/09/61.js' >

    وضعیت آب و هوا

    ابزار وبلاگ


    قالب وبلاگ

    دریافت ابزار چیستان

    قالب وبلاگ