loading...
وبلاگ هوشبری 91 اهواز
anahita بازدید : 18 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (2)
 
روزگارا که چنین سخت به من میگیری.با خبر باش که پژمردن من آسان نیست. گرچه دلگیرتر از دیروزم. گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند. لیک باور دارم دلخوشیهام کم نیست. زندگی باید کرد...

 

            

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1392/02/08 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

به نظر من هم انسان باید تو سخت ترین مشکلات هم زندگی کنه.ممنون آناهیتا جوون

این نظر توسط khatereh در تاریخ 1392/01/29 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

به نظر من هم زندگی باید کرد . و البته پژمردن من اسان نیست . حتی اگر دلخوشی ها کم باشند. مرسی انا جون به خاطر پست زیبات


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست عزیز چه امتیازی به این وبلاگ میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 456
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 274
  • بازدید کلی : 13,624
  • کدهای اختصاصی
    /Java/09/61.js' >

    وضعیت آب و هوا

    ابزار وبلاگ


    قالب وبلاگ

    دریافت ابزار چیستان

    قالب وبلاگ