loading...
وبلاگ هوشبری 91 اهواز
mina بازدید : 61 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (4)

دوست یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه

- دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه
- دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت می شه
- دوست یعنی وقت اضافه ؛ یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه
- دوست یعنی تنهایی هام رو می سپارم دست تو چون شک ندارم می فهمیش
- دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو ؛ اما بدون شمارش و حساب و کتاب
- دوست یعنی من از بودنت مفتخر و سربلندم نه سر به زیر و شرمنده 

ادعا نمی کنم که همیشه به یاد دوستانم هستم ولی ادعا می کنم که لحظاتی که به یادشون نیستم هم دوستشون دارم

حالا از خودت بپرس تو دوستی؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آناهیتا در تاریخ 1392/01/23 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

.....واقعا دوست یعنی این.....

این نظر توسط هوشبر در تاریخ 1391/11/20 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

سلام بر همکاران هوشبرم شکلک بچه ها دیگه ترم بوقی نیستیم به موقع کلاس رو تشکیل نکنید بذارین 28 بیاین دانشگاه شکلک هرکه با من موافق دستشو بگیره بالاشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط maede در تاریخ 1391/11/07 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

baba hellooooooooooo شکلک

این نظر توسط rezvan در تاریخ 1391/11/05 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

واااااای مینا قشتگ بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست عزیز چه امتیازی به این وبلاگ میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 456
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 13,621
  • کدهای اختصاصی
    /Java/09/61.js' >

    وضعیت آب و هوا

    ابزار وبلاگ


    قالب وبلاگ

    دریافت ابزار چیستان

    قالب وبلاگ